:: بنات21::


 
البوابةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 مسدجات

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
loola
::مشرفة قسم::
::مشرفة قسم::
avatar

عدد الرسائل : 1276
العمر : 32
البلد : مصــــــــر
تاريخ التسجيل : 21/01/2007

مُساهمةموضوع: مسدجات   2007-05-11, 8:29 pm

سكنتى قلبى
سكنتى عقلى
سكنتى فكرى
سكنتى روحى
طب فين ايجار الشهر!
****************************************************************************************
تبعد دقيقة بسمحلك
تبعد يوم بسمحلك
لكن تنسانى سورى اردحلك
****************************************************************************************
عايز ارسلك رسالة فيها كلام عسل بس خايف تحب الرسالة وتنسى الى رسل!
****************************************************************************************
ادينى نص قلبك
ادينى نص حبك
ادينى نص حنانك
ادينى نص جنية حق الرسالة (هاي لميشو وحبايبي المصريين)
*****************************************************************************************
بايخ
غلس
تنح
تقيل
مش حلو
-
-
-
الموبايل من غير رسايلك يا جميل
**************************************************************************************
كلك ذوق
كلك حنية
كلك رقة
كلك مشاعر
كلك حب
كلك حنان
كلك لقمة ونام
***************************************************************************************
يا جارحنى بلقمة ناشفة والعيش عندك طرى تقلان عليا لية ما ترحمنى يا مفترى!
***************************************************************************************
قردة بتقول لمامتها احنا لية شكلنا كدة قالت لها احمدى ربنا انتى مش شيفة الى بتقرء الرسالة
***************************************************************************************
لك منى احلى تحية ملفوفة جوه هدية بوسة عالنار مشوية تهز الخد هزة قوية
***************************************************************************************
لو افتكرتينى ادينى *رنة*
لو بتحبينى ابعتلى*رسالة*
لو وحشتك *اشوفك*
***************************************************************************************
المثل بقول:
عصفور باليد
-
-
-
-
-
بجيب انفلونزا الطيور
خلاص بلاش عصافير بكون احسن
*****************************************************************************************

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
juliette
::مشرفة قسم::
::مشرفة قسم::
avatar

عدد الرسائل : 1612
تاريخ التسجيل : 18/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-05-11, 9:11 pm

قردة بتقول لمامتها احنا لية شكلنا كدة قالت لها احمدى ربنا انتى مش شيفة الى بتقرء الرسالة
هههههههههههههههههههه
حلوين يا لولا
......تسلم ايدك ,,

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
loola
::مشرفة قسم::
::مشرفة قسم::
avatar

عدد الرسائل : 1276
العمر : 32
البلد : مصــــــــر
تاريخ التسجيل : 21/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-05-12, 1:16 pm

alalh yslmik ya rab
mnawraaaaaaaaaaaaaaaaa

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
meeeero
::نائب المدير العام::
::نائب المدير العام::
avatar

عدد الرسائل : 2257
البلد : فى مملكتى
تاريخ التسجيل : 19/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-05-12, 2:11 pm

المثل بقول:
عصفور باليد
-
-
-
-
-
بجيب انفلونزا الطيور
خلاص بلاش عصافير بكون احسن
هههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة لولا
تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
loola
::مشرفة قسم::
::مشرفة قسم::
avatar

عدد الرسائل : 1276
العمر : 32
البلد : مصــــــــر
تاريخ التسجيل : 21/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-05-13, 5:54 pm

allah yslmik meroooooooo

mashkora 3ala al mror

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
meeeero
::نائب المدير العام::
::نائب المدير العام::
avatar

عدد الرسائل : 2257
البلد : فى مملكتى
تاريخ التسجيل : 19/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-05-13, 6:19 pm

ويسلمك لولا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
loola
::مشرفة قسم::
::مشرفة قسم::
avatar

عدد الرسائل : 1276
العمر : 32
البلد : مصــــــــر
تاريخ التسجيل : 21/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-05-14, 9:59 pm

Very Happy Very Happy

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولو
::عضو جديد ::
::عضو جديد ::


عدد الرسائل : 3
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-08-21, 2:34 pm

وينكو انا لولو وسام كيف احوالكو واخباركو سلمى على الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولو
::عضو جديد ::
::عضو جديد ::


عدد الرسائل : 3
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-08-21, 2:35 pm

المواضيع فى المنتدى كتير حلوة ومفيدة
لولو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولو
::عضو جديد ::
::عضو جديد ::


عدد الرسائل : 3
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-08-21, 2:36 pm

يسلمو ايديكى لولا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
juliette
::مشرفة قسم::
::مشرفة قسم::
avatar

عدد الرسائل : 1612
تاريخ التسجيل : 18/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: مسدجات   2007-08-21, 3:07 pm

كيفك لولو
منورانا حبيبتي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
مسدجات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:: بنات21:: :: للتكنولوجيا وبرمجة المواقع :: منتدى الجوال-
انتقل الى: